Címünk:
2030 Érd, Bajcsy-Zsilinszky út 168
GPS: É 47.40846o K 18.89018o
Nyitva tartás
H-P: 8:00 – 16:30
Szo: Csak a szervíz, szezonálisan, kérjük érdeklődjön!
E-mail:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon:
Mobilról kattintva azonnal hívható!
Címünk:
2030 Érd, Bajcsy-Zsilinszky út 168
GPS: É 47.40846o K 18.89018o
Nyitva tartás
H-P: 8:00 – 16:30
Szo: Csak a szervíz, szezonálisan, kérjük érdeklődjön!
E-mail:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon:
Mobilról kattintva azonnal hívható!
Cím:
2030 Érd, Bajcsy-Zsilinszky út 168
GPS: É 47.40846o K 18.89018o
Nyitva tartás
H-P: 8:00 – 16:30
Szo: Csak a szervíz, szezonálisan, kérjük érdeklődjön!
E-mail:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon:
Mobilról kattintva azonnal hívható!
Az autós szakmán belüli ajánlás alapján ha a hőmérséklet tartósan +7 C alá süllyed, érdemes az autóra felszereltetni a téli gumit. Vagyis november elejétől-közepétől már érdemes elhozni az autót a szervizünkbe.
Tapasztalataink alapján a legtöbb autó tulajdonos akkor jelentkezik be nálunk, mikor leesik az első hó.
Defekt esetén, ha van az autóban pótkerék, akkor a defektes kereket a javításig le lehet cserélni. Mivel a pótkerék meglétét nem írja elő törvény, az új autókban sokszor nincs is. Ezeknél a járművekhez defektjavító készletet adnak. Mivel egyre több autóban van nyomásérzékelő (TPMS) rendszer, és kaphatók defektmentes gumik is, ezért a pótkerékre tényleg nem mindig van szükség.
Az új gyártmányú autókat az EU szabályok szerint kötelező ellátni keréknyomás ellenőrző rendszerrel (angol neve TPMS: Tire Pressure Monitoring System).
Szervizünk személyautó, teherautó, bányagép, földgép gumijavítással is foglalkozik.
A leggyakoribb gumisérüléseket az okozza, mikor egy szög, vagy csavar belemegy a futófelületbe – ezeket is a legegyszerűbb javítani. Szervizünk a szögek és csavarok okozta sérüléseket általában gumijavító gombával „orvosolja”. Először megnézzük, hol van a sérülés, levesszük az abroncsot, kivesszük a szöget, aztán a lyukat egy speciális maróval érdesítjük, hogy jobban tapadjon a ragasztó és a tömítőanyag. Ezek után a lyukat bekenjük gumiragasztóval (szakmai kifejezéssel: hidegvulkanizáló cementtel), és belehúzzuk a gombát. Ezután az abroncsot felszereljük a felnire, a gumit felfújjuk a megfelelő nyomásra, a gomba kilógó véget levágjuk, és már mehet is a helyére.